وبلاگ رسمی هفتاد سی

کانال رسمی هفتاد سی؛ سامانه خرید با سهیم کردن کاربران در هفتاد درصد سود

وبلاگ رسمی هفتاد سی

کانال رسمی هفتاد سی؛ سامانه خرید با سهیم کردن کاربران در هفتاد درصد سود

📢 سامانه «هفتاد سی» کاربران را در ۷۰ درصد سود بازار بزرگ محصولات اعتباری از جله شارژ و بسته های اینترنت و قبض و... شریک می کند.
✳️ شما روی خرید تمام کسانی که مستقیم و غیر مستقیم از طریق شما با سایت و اپ ۷۰۳۰ آشنا شده اند، سود مشخص خواهید داشت.
برای ثبت نام نیاز ب شناسه معرف دارید.
🆔 شناسه‌ی معرف هنگام ثبت نام: App70C

۲۹
فروردين ۹۷

با توجه به سوالات شما عزیزان مطلب زیر به شما کمک میکند تا مکانیزم درآمد زایی هفتاد سی را یاد گرفته و به مدعوین تان آموزش دهید.
از لینک زیر مطلب را مطالعه فرمایید و در کانالها و پیج های خودتان از آن کمک بگیرید.
در صورت وجود سوال یا ابهام در متن قسمت مورد نظر را از ادمین کانال سوال فرمایید تا رفته رفته اصلاح شده و بهبود یابد.

هفتاد سی هفتاد درصد سود را به کاربران می دهد یعنی چه؟

از کجا مشخص است سود شرکت چقدر است؟

کارمزد هر تراکنش چگونه تقسیم می‌شود؟
عضویت سریع ؟ 

پاسخ : https://7030.ir/r/70capp

درآمد شما چگونه به دست می‌آید و چگونه محاسبه می‌شود؟

برای پاسخ به سوالات فوق لطفا با دقت مطالب زیر را دنبال کنید.

 

– هفتاد سی یک شرکت میانی بین صاحبان محصول (اپراتورهای همراه، بانک ها و..) و مشتریان محصول (همه ی کسانی که شارژ میخرند، قبض پرداخت می کنند و..)

– بابت فروش هر محصول یک مقدار مشخص سود به هفتاد سی به عنوان فروشنده تعلق میگیرد.

– جمع سود همه ی خریدهایی که شما انجام میدهید برابر کل سود هفتاد سی است.

– اگر هفتاد سی سود تک تک خریدها را حساب کند و هر بار ۷۰ درصد آن را برای کاربران کنار بگذار آن گاه می توان گفت هفتاد سی هفتاد درصد کل سود خود را در طول زمان به کاربران خود اختصاص می دهد.

– در قسمت بعد سوال چگونگی تقسیم سود هر تراکنش توضیح داده میشود.

– هر تراکنش سود کاملاً مشخصی دارد، مثلا در حال حاضر کارمزد برای شارژ به طور میانگین، ۳ درصد مبلغ آن در نظر گرفته شده است (برای ایرانسل و رایتل ۳.۵ درصد و همراه اول ۲.۵ درصد) یعنی برای یک شارژ ۱۰ هزار تومانی ۳۰۰ تومان سود دارد و برای قبض بسته به نوع و مقدار آن دارد.

– اگر شما دوستی را به هفتاد سی دعوت کنید با هر بار خرید او به حساب شما سودی تعلق میگیرد. اگر او هم دوستان خود را دعوت کند هر بار خرید آنها سودی هم به شما و هم به کسانی که آنها را دعوت کرده اند می رساند. به همین صورت تا هفت سطح از افرادی که از طریق شما وارد سیستم شده اند با هر بار خرید آنها شما سود خواهید داشت.

– هر کسی در سامانه هفتاد سی یک خرید انجام دهد ۳۰ درصد سود آن برای هفتاد سی ، ده درصد برای کسی که او را دعوت کرده ، ده درصد برای کسی که مدعو او را دعوت کرده به همین ترتیب تا نفر هفتمی که باعث آشنایی ایشان با هفتاد سی شده است. که مجموعاً هفتاد درصد سود را شامل میشود. این است که می‌گوییم هفتاد سی هفتاد درصد سود را به مشتریان میدهد.

به عبارت دیگر سود هر تراکنش هر چه که باشد ۳۰ درصد برای هفتاد سی ۱۰ درصد شما و به ۶ نفر دیگر دخیل در این تراکنش هر کدام ۱۰ درصد پورسانت از سود تعلق میگیرد.

حالا فرض کنید شما پنج نفر را به هفتاد سی دعوت کرده اید، و آنها هم پنج نفر و همینجور ادامه پیدا میکند… (دقت کنید که این اعداد فقط برای مثال است)

در این صورت سطح اول ۵ نفر، سطح دوم ۲۵، سوم ۱۲۵، چهارم ۶۲۵،پنجم ۳۱۲۵، ششم ۱۵۶۲۵، هفتم ۷۸۱۲۵ نفر و… می شوند که تا جمع افر از سطح اول تا هفتم مجموعا حدود ۹۸ هزار نفر خواهد شد.

– طبیعتاً این افراد نیاز به خرید شارژ بسته های اینترنت و سایر محصولات دارند که تفاوتی ندارد از کجا بخرند ولی بخاطر شما و خودشان اگر از هفتاد سی بخرند سود حاصل از خرید همه ی آنها به شما می رسد.

– طبق آمار هر فرد ماهیانه حدود ۳۵ هزارتومان شارژ میخرد، اگر همه افراد بالا هم کم و بیش اینگونه باشند درآمد ماهانه ی شما به صورت زیر محاسبه می‌شود:

درآمدماهانه = ۹۸۰۰۰ نفر * ۳۵۰۰۰ تومان خرید * ۳٪ سود هر خرید * ۱۰ ٪ پورسانت شما از هر خرید

= ۱۰۲۹۰۰۰۰ تومان

یعنی بیش از ١٠ میلیون تومان در ماه

– اگر همه چیز به آن خوبی جلو نرود و شما به جای مجموعا ۹۸ هزار نفر ۹۸۰۰ نفر هم از طریق شما وارد سامانه شوند ماهانه حدودا یک میلیون تومان درآمد خواهید داشت.

– هم اکنون سود بازار شارژ بیش از ۷۰۰ میلیاردتومان است که هفتاد سی اگر با کمک شما بتواند ۲ درصد بازار را پوشش دهد ، از ۱۴ میلیارد سود حاصله هفتاد درصد آن حدود ده میلیارد تومان است که این نشان میدهد بیش از ده هزار نفر در سامانه هفتاد سی می توانند از شارژ درآمد میلیونی داشته باشند.

– محاسبات فوق فقط برای شارژ است ، در هفتاد سی محصولات دیگری هم مانند بسته های اینترنت، قبض و در آینده خدمات انتقال وجه، بلیط، آنتی ویروس، گیفت کارت و… ارائه میشود. و پیش بینی ما این است با یک برنامه ریزی درست و کار پیوسته و اصولی با جذب مجموعا ۵ هزار نفر در سامانه شما به درآمد پایدار میلیون تومانی در ماه خواهید رسید.

– فراموش نکنید که در کشور عزیزمان ۴۰ میلیون سیم کارت اعتباری وجود دارد که هر پنج هزار نفر آن می تواند ده نفر را به دآمد میلیونی برساند و این سود هم اکنون فقط به چند شرکت خاص میرسد.

سایر سوالات:

آیا مهم است که شما در چه لایه ای قرار دارید؟ پاسخ خیر است. شما در هر جایگاهی و مدعو هر کسی باشید میتوانید مدعوین خود را گسترش دهید و حتی بیشتر از او درآمد داشته باشد.

– کد معرف هرکسی را که وارد کنید هیچ تفاوتی برای شما ندارد ولی بهتر است همان کسی که شما را دعوت کرده وارد کنید تا حق ایشان تضییع نگشته و زحمتشان هدر نرود.

👇👇 برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید👇👇

عضویت و شروع درآمد زایی 

https://7030.ir/r/70capp

با احترام
تیم هفتاد سی
==================
سامانه هفتاد سی
اختصاص هفتاد درصد سود فروش محصولات اعتباری به کاربران.

نظرات  (۸۰)

سلام دوستان بسیار عالیه حتما دانلود کنید
معرف هم این شماره رو اگه خواستین بزنید
09359011136
سلام دوستان عزیز
اپلیکیشن7030رو دانلود کنید و شارژ اینترنت و حتی پرداخت قبوض رو با اطمینان کامل پرداخت کنید😍
و حتی کسب درامد کنید!!!! با زیر مجوعه هات پول جمع کن هر چی زیر مجموعه هات شارژ یا قبض بخرن ب تو پورسانت تعلق میگیره.هم شارژ تو بخر هم هم ی پولی دربیار ضرر نمیکنی خلاصه عالیه
برای ثبت نام و …..
1. اپلیکیشن رو دانلود و روی سیستم خود نصب کنید
2. بعد دریافت اپیکیشن به قسمت ثبت نام رفته و شماره موبایل خود در کادر اول رمز شخصی خود را در کادر سوم
( و در کادر سوم معرف خود ک مفتخرم شمارو ب این اپلیکیشن دعوت کنم
شماره ی رو وارد کرده و ثبت نام رو کامل کنید
نکته مهم ( لطفاشماره یا کدمعرف za7030)هست😍 کد معرف حتما بزنید چون نمیتونید وارد  بشید..تشکرمندم
ممنون سایت
 سلام ماهیانه کسب در امد کنید فقط 7030 نصب کنید و به دوستانتان معرفی کنید که شارب بخرن تا سود حاصل 70 در صد به جیب خودمون بره موقع ثبت نام کد ثبت نام میخواد mp2020  بزنید تا به مابپیوندید منتظرتونم بیاید با هم کشب در اند کنیم عالیه عالی
ببخشید میشه بگید چرا قوانین رو عوض کردید و تمام۷۰ درصد سود از هر تراکنش فرد رو فقط به دعوت کننده ی اون فرد میدین و مثل گذشته دیگه ۱۰ درصد سود برای تمام ۷ شاخه ی بالایی نیست؟ اینجوری با چه انگیزه ای فعالیت کنیم؟ و چطور زیرشاخه ها رو ترغیب به عضو گیری کنیم؟ چقدر باید خودمون عضو بگیریم.اینجوری تا یک سال دیگه هم که درآمدی نداریم.یعنی ۵۰۰ نفر هم خودمون دعوت کنیم، بازم مگه چقدر سود میتونیم داشته باشیم؟
خودتم اصن فهمیدی چی گفتی ؟ کسی قوانین و عوض نکرده ....دقیقا طبق همین گفته ی متن وبلاگ هست ....هر نفر 10% ...70 درصد به به نفر تعلق نمیگیره جنگه مگه ؟
سلام 
الان برای من از سطح چهار به بعد سودی واریز نشده با اینکه تراکنش انجام دادن 
تا حالا اسم اپلیکیشن 7030رو شنیدین
کار بچهای دانشگاه شریفه
کارائیش مثل 780و733و تاپ و...
فرقش اینه که 70درصد از اون مالیات و عوارض شارژ و پرداخت قبوض رو به ما میده یعنی همون سود 
فقط کافیه برنامرو از بازار دانلود کنید و کد معرف Tikarom رو وارد کنید و زیرمجموعه جمع کنید.
کد معرف :Tikarom
برنامه خوبیه و رو ب پیشرفت با حمایت شما
کد معرف ۴۰۰۰۴۰۰۰۴
سلام.دربالانوشته شده که؛
30درصدبرای 7030هست و70درصدبرای ما.
به عنوان مثال اگرسطح هفتم من شارژبخره
10درصدبه خودش
10درصدبه سطح ششم من
10درصدبه سطح پنجم من
10درصدبه سطح چهارم من
10درصد به سطح سوم من
10درصدبه سطح دوم من
10درصدبه سطح اول من
10درصدهم به خودمن تعلق میگیره
که با30درصدسهم خودبرنامه میشه110درصد.و10درصداضافی میاد.
کسی میتونه دلیلشوبگه؟
سلام من خودم تست کردم 30درصد ب خودم داد 70 درصد ب معرفم ولی ب بالایی اصن سودی نداد چرا؟؟؟؟؟؟
اینجوری ک تصاعدی حساب نمیشه .
اگه اینجوریه چرا الکی تبلیغ میکنید ک 10درصد میده/ 
دروغ؟؟؟؟؟
من دیشب یه شارژ5تومنی خریدم که 3درصدسودش میشه450تومن.ازاین مبلغ10درصدش که میشه 45تومن به من دادن.تااینجاش درست.من میگم فرض کنیم من سطح7آقایxهستم.10درصدبه من10درصدسطح ششم10درصدسطح پنجم وچهارم.سوم.دوم.اول.و10درصدهم به خودآقایxتعلق بگیره میشه80درصد.خودشون هم میگن30درصدبرای خودشون برمیدارن.که جمع اینهامیشه110درصد.کسی میدونه کجای حساب اشتباس؟ممنون میشم بهم بگید
آقاهیچکس جواب منو نمیدونه؟
10درصدمن
10درصدسطح اول من
10درصدسطح دوم من
10درصدسطح سوم من
10درصدسطح چهارم من
10درصدسطح پنجم من
10درصدسطح ششم من
10درصدسطح هفتم من
میشه80درصد.چجوری حساب میکنن میگن70درصد؟
لطفا هرکی میدونه سریع جواب بده.ممنون
سلام . 
لطفا مشکل عدم پرداخت پورسانت به نفرات سطح دوم به بعد را توضیح بدید.
سیستم فقط جهت  نفرات مستقیم در سطح ۱ پورسانت در نظر میگیره و برای خرید در  سطوح بعدی هیچ پورسانتی محاسبه نمیکنه . 
اگر این جوری باشه مطمین باشید این سیستم یک کلاهبرداری هست و از سادگی مردم میخواد سوء استفاده کنه ولی اگر  با هر تراکنش سهم نفرات بالاتر هم محاسبه کرد میشه بازاریابی  و به کسب درآمدش فکر کرد. تشکر

پاسخ آقای مهرداد عزیز گفته از هفت سطح شما هر سطح 10درصد شما خودتونا هم حساب کردی شما دیگه تو مجموعه بالایتون قرار داری و اگر خریدی کنی به هفت سطح پاینتون سودی نمیرسه 10درصد شما به بالای ها میرسه و جدا این پاسخ خودم سطح دومم خرید میکنه من قشنگ ثانیه به ثانیه اعتبار را چک کردم مبلغی اضافه نشد سطح یک من که خرید میکنه مثلا شارژ هزاری21تومان به من میرسه و 9تومان به سطح یک من قشنگ تست کردم اگر ده درصد به هفت سطح میرسه باید از 30تومن 9تومن برای شرکت جدا کنیم و از 21تومنبه هر سطح 3تومن برسه اینجوری درسته اما اینطوری نیست من با چه انگیزه ای کار کنم؟ 
سلام
ایده بسیار جالبیه .باقدرت استارت کنید.
اگه کد معرف خواستید در خدمتم ۰۹۱۳۱۰۴۶۹۶۶
کد معرف

73300
باسلام.
چندین بار امتحان کردم و فقط سطح 1 رو پورسانت میده
این چه وضعشه آخه
سلام دوستان.
امروزتوکانالشون نوشته بودکه فقط به یک سطح سودمیدن.
اینجوری یعنی اگه100نفرهم خودت دعوت کنی( که خیلی سخته)نهایت سودی که تویکماه بهت میرسه زیر10هزارتومنه.
اینجوری فایده نداره.من که میرم باهمون هفت هشتادشارژمومیخرم شایدتوقرعه کشیشون برنده بشم.خدانگهدار
بابا چرا با اعتبار ادم بازی میکنید اخه 
این همه من تبلیغ کردم برنامه رو همه الان یجوری از من طلب کارن ک انگار من پلن درامدزایی ۷۰۳۰ رو تغییر دادم 
لطفا بطور رسمی اطلاع رسانی کنید ک به روال سابق برمیگردونید یا نه ؟! تا ماهم تکلیفمونو بدونیم 
خیلی عالیه کد مُعرّف بزنید akbarian
دوستان اگه در مورد اینکه واقعا تا یک سطح پوسانت میده یا هفت سطح اطلاع رسانی کنن اگه یک سطح باشه که اصلا نمیصرفه
سلام.فقط تا سطح 1رو سود میده ..الان سطح 3یه شارج 5000تومنی خرید به من هیچ سودی نرسید.لطفا پیگیری کنید ..اگه اینجوری باشه فایده ای ندارد


لطف میکنید جواب سوال بالایی من رو بدید ممنون میشم 

۰۵ آبان ۹۷ ، ۱۲:۰۱ محمد ملائی
واقعن عالیه 
کد معرف: mmx_7030
عالییه نصب کنیدکد منdara1362
آقا ابوذر سطح دو باید نفراتش کامل باشه تا سود بده25نفر سطح سه 125
واقعا اپلیکیشن خوبیه . حداقل بهتر از اون یکیاست یچی سود میرسونه خواستین با این کد وارد شین 222022
اگر زیر حرفشون بزنن و بجای 7 سطح یک سطحو پورسانت بدن من و تمام کسایی که عضوشون کردم از شبکه خارج میشیم و 7030 رو کلا تحریم میکنیم و بطور غیر ارادی تبلیغات منفی شکل میگیره براش

کد منو وارد کنیدددددد dara1362
آقا این چه وضعیته، شما فقط نفر اول پورسانتشو میدین اگه این طور پیش بره همه خارج میشن
آدنین کانالتون هم جواب ادمو نمیده 
الان شما خلاف اون چیزی رو که میگین سود رو بین هفت سطح پخش میکنین، عمل می کنین 
سلام
واقعا ایده فوق العاده ایه. من تووی شب اول 14 نفر جذب کردم و خیلی راحتم افراد قانع میشدن. اگرم دوست داشتی کد معرف منو یعنی (09157378972) رو بزن. ضمن اینکه بعد از عضویت با کد معرف بنده میتونی به ایمیل زیر ایمیل بزنی تا لینک گروه تخصصی تلگراممو بدم و اونجا کلی تکنیکای درامدزایی از این سامانه بهت یاد بدم.
hamed_baziyad@yahoo.com
با سلام خدمت شما عزیزان، من در روزهای اول تونستم ۲۶ نفر رو جذب کنم ولی الان دیگه کسی توجهی نمیکنه ومیگه فقط پورسانت یک نفر رو میده، با پیگیری هایم مشخص شد که اونها بدنبال کسب مجوزند 
کد معرف ۰۹۳۰۶۰۳۵۱۴۸
سلام به دوستان عزیز
من امروز بسته اینترنت خریداری کردم ولی متاسفانه واسه من اعمال نشد با اپراتور تماس گرفتن گفت بسته فعالی ندارم. از طریق سایت 7030 پیگیری کردم هیچ کسی به من تا الان پاسخ نداده و تلفنی هم روی سایت موجود نیست.
الالن من باید چیکار کنم؟؟؟
باسلام ایده خوب هست به شرط اینکه از همه سطوح درآمد کسب کنیم ، یک سطح خوب نیست، از اولش معلوم هست که میخوان زیر قول وقرارشون بزنن
من هم همین که نفر بالایی گفترو عرض کردم این جوابو بهم دادن 

Admin-Support 7030.ir:
"با سلام و عرض ادب؛
ضمن سپاس از همراهی شما؛

در خصوص موردی که فرمودید باید خدمت شما بزرگوار عرض کنم که اگر بخش قوانین سایت را مطالعه ننموده اید لطفا اون رو حتما مطالعه بفرمایید چون حدود 4 ماه پیش تغییراتی داشته و اطلاع رسانی هم شده است؛

در ماههای اول به صورت 7 سطحی شروع کردیم ولی متاسفانه با توجه به دستوری که از مراجع قانونی به ما ابلاغ شد، مجبور به ایجاد تغییراتی شدیم، 

طرح درآمدی در حال اجرا به صورت موقت به صورت تک سطحی و به این صورت است که کل 70 درصد سود تراکنش فقط به معرف مستقیم تعلق میگیرد و 30 درصد مابقی به معرفی شونده؛

همچنین این نکته رو خدمتتون عرض کنم که تمام تعداد نفرات دعوت شده توسط شما و مدعوین شما در سیستم ما محفوظ است
ولی با توجه به دستوری که به ما صادر شد، ما فقط اجازه نمایش دادن تا یک سطح، مدعوین شما و معرفی شوندگان مستقیم آن ها را برای شما در اپ و سایت داریم.

https://7030.ir/terms
لطفا از این لینک (قوانین و مقررات/بخش اختصاصی/قوانین پرداخت و خرید) جزییات آن را مطالعه بفرمایید.

این طرح به صورت """"""""موقت"""""""" است و ما به دنبال کسب رضایت کاربران فعالمون هستیم و به زودی برای بازگشت به طرح های قبل و یا مشابه آنها و پس از تدوین قانون جدید در این حوزه ، پیشتاز خواهیم بود.

اجرایی شدن طرح جدید ملزوماتی دارد که ابتدا باید انجام آنها کامل گردد و پس از آن طرح جدید اجرایی شود؛
شاید چند ماه زمان بر باشد، و تا قبل از آن باید محصولات و خدمات زیادی از جمله کارت به کارت،
 بلیط های فرهنگی (تئاتر، سینما و کنسرت)،
 بلیط های مسافرتی (هواپیما، اتوبوس، هتل)،
 انواع بیمه و سایر محصولات اعتباری مانند کدهای فعال‌ سازی انواع نرم افزارها و نیز گیفت کارت‌ها و...
 اضافه گردد که سودآوری بیشتری دارند؛
در نتیجه توصیه ما به همکاران عزیز این است که تا اجرایی شدن طرح جدید ، به صورت مستقیم معرفی داشته باشند ، تا با اجرایی شدن طرح ها در نتیجه آن به خوبی سهیم باشند؛
برقرار باشید.
"
۲۷ آبان ۹۷ ، ۱۱:۴۱ کاوه پومایی
کد معرف:09148006512
کد معرفhaval5056
سلام
عالیه من ماهیانه ۱/۰۰۰/۰۰۰ تومن دارم
چون سطح بالا هستم و زیاد زیر مجموعه دارم
سطحوهای پایین من هم خیلی راضی هستن
کسی خواست بیاد زیر مجموعه من تا از درامد خوبی برخوردار  شه
Hamed_nzr
09164543818
کد معرف هست👆👆👆👆

بسیار عالیه خواهشن از معرف masome68 استفاده کنید و کلی سود ببرید اطمینان میدم masome68 یادتون نره چون سوددهی عالیه
۰۱ دی ۹۷ ، ۱۳:۲۸ محسن مهدی پور
سلام دوست عزیز
برنامه ۷۰۳۰بسیار عالی وکاربردی وباسودهی دقیق میباشد
من حدود۱۲۶۰نفرزیرمجموعه دارم
برای پیوستن به این سامانه لطفا کدمعرفmm۱۳۶۸۸ راوارد کنید
کد معرف 
73000073 
۲۸ دی ۹۷ ، ۱۰:۴۷ پیمان بهروز
سلام دوستان  
خیلی برنامه جالبی هست 
کد معرف 09306035148
سلام دوستان خواهش میکنم کد معرف رو وارد کنید 13781369
سلام دوستان
برنامه خوبیه حتما نصب کنید
لطفا کد معرف منو بزنین
7030920
سلام دوستان مطالب عالی بود 
کد معتبر ir724جهت ثبت نام فعال است.
ثبت نام آسان از طریق لینک زیر که همراه با کد معرف 7030 و بدون نیاز به جست و جوی کد معرف میباشد
https://7030.ir/r/۷۰۳۰irantv
ثبت نام آسان از طریق لینک زیر که همراه با کد معرف 7030 و بدون نیاز به جست و جوی کد معرف میباشد  https://7030.ir/r/7030Irantv3
۱۰ فروردين ۹۸ ، ۱۹:۵۹ ادمین هفتاد سی
ثبت نام آسان از طریق لینک زیر که همراه با کد معرف 7030 و بدون نیاز به جست و جوی کد معرف میباشد  https://7030.ir/r/7030Irantv3
۰۴ خرداد ۹۸ ، ۰۴:۵۱ تیم پشتیبانی ۷۰۳۰
سامانه «هفتاد سی» کاربران را در ۷۰ درصد سود بازار بزرگ محصولات اعتباری از جمله شارژ و بسته های اینترنت و قبض و… شریک می کند.
 شما روی خرید کسانی که از طریق شما با سایت و اپ ۷۰۳۰ آشنا شده اند، سود مشخص خواهید داشت.
 از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزائی کنید.
 https://7030.ir/r/nor7030 
 شناسه‌ی معرف هنگام ثبت نام: nor7030

 از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزائی کنید.
 https://7030.ir/r/nor7030 
 شناسه‌ی معرف هنگام ثبت نام: nor7030

سلامhtts;//7030.ir/hosen1375

✅✅✅سامانه «هفتاد سی» کاربران را در ۷۰ درصد سود بازار بزرگ محصولات اعتباری از جمله شارژ و بسته های اینترنت و قبض و شریک می کند.
 شما روی خرید کسانی که از طریق شما با سایت و اپ ۷۰۳۰ آشنا شده اند، سود مشخص خواهید داشت.از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزائی کنید
 https://7030.ir/r/41100
 شناسه‌ی معرف هنگام ثبت نام: 41100 دوستان بالای 3000تازیر مجموعه دارم و درامد بالای 5میلیون برای بهره مند شدن از درامد بیشتر با کد بالا لینک بالا عضو بشید.برای اطلاعات بیشتر به کانال ما بپیوندید.ایدی تلگرام:(@app7030e)نام کانال(هفتادسی رسمی)موفق باشید.

۲۹ شهریور ۹۸ ، ۰۱:۰۰ پشتیبانی ۷۰۳۰

دوستان عزیز در قسمت شناسه معرف یا همون کدمعرف باید این کد داخل پرانتز (7030direct7030) رو بزنید تا بتونید ثبت نام کنید وگرنه نمیشه

یا از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شید و شروع به درآمدزائی کنید.

https://7030.ir/r/7030direct7030 

شناسه‌ی معرف هنگام ثبت نام: 7030direct7030

 

7️⃣0️⃣3️⃣0️⃣ سامانه «هفتاد سی» کاربران را در ۷۰ درصد سود بازار بزرگ محصولات اعتباری از جمله شارژ و بسته های اینترنت و قبض و… شریک می کند.
         ✅ شما روی خرید تمام کسانی که از طریق شما با سایت و اپ ۷۰۳۰ آشنا شده اند، سود مشخص خواهید داشت.
        ✅ از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزائی کنید.
        🌐https://7030.ir/r/idoff
        💌 شناسه‌ی معرف هنگام ثبت نام: idoff

ب پشتیبانی زنگ زدم فقط تا سطح یک پورسانت میده

بیشرفا چرا دروغ میگین این اول اینکه سایت رسمی شرکت نیست دوم اینکه اون لینک که گذاشتین لینک خودتونه بعنوان معرف. برین خودتونو خر کنین

سلام
من دیروز نصب کردم. یک تراکنش 100هزار تومنی خرید بسته اینترنت داشتم. سودش هم برای من توی اپلیکیشن اومد. به نظرم آینده تراکنش ها از آن این اپلیکیشن هست.
برای نصب اپلیکیشن ۷۰۳۰ میتوانید از کد شناسه زیر استفاده کنید.
                            772077

سلام. امید که همه دوستان خوب باشید. 

 

99 تون درخشان و شاد باد،.

با آرزوی بهترینها برا یک به یک لحظه های زندگیتون

 

من این برنامهُ بتازگی نصب کردم. خیلی هم راضی هستم. رابط کاربری آسان و استفاده ی فوق العاده راحت. و کلی امکانات داره. تو همین مدت کوتاه، اونقد که خوب بوده الان دیگه همه ی کارامو با اون انجام میدم.

⬇️⬇️  اگر دوست میداشتید از کد معرف من استفاده کنید  ⬇️⬇️

 

⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️     70e7030     ➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️

 

⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️     66e7030     ➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️

سلام. امید که همه دوستان خوب باشید. 

 

 

 

99 تون درخشان و شاد باد،.

 

با آرزوی بهترینها برا یک به یک لحظه های زندگیتون

 

 

 

من این برنامهُ بتازگی نصب کردم. خیلی هم راضی هستم. رابط کاربری آسان و استفاده ی فوق العاده راحت. و کلی امکانات داره. تو همین مدت کوتاه، اونقد که خوب بوده الان دیگه همه ی کارامو با اون انجام میدم.

 

 

⬇️⬇️ اگر دوست میداشتید از کد معرف من استفاده کنید ⬇️⬇️

 

 

 

⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️ 70e7030 ➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️

 

 

 

⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️ 66e7030 ➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️

 

 

 

 

سلام. امید که همه دوستان خوب باشید. 

 

99 تون درخشان و شاد باد،.

با آرزوی بهترینها برا یک به یک لحظه های زندگیتون 

 

من این برنامهُ بتازگی نصب کردم. خیلی هم راضی هستم. رابط کاربری آسان و استفاده ی فوق العاده راحت. و کلی امکانات داره.

⬅️⬅️ خصوصا اینکه این برنامه همه ی مجوزات قانونیُ داره. که تو وبسایت اصلیش قابل بررسی و مشاهده هست. 

تو همین مدت کوتاه، اونقد که خوب بوده الان دیگه همه ی کارامو با اون انجام میدم.

⬇️⬇️  اگر دوست میداشتید از کد معرف من استفاده کنید  ⬇️⬇️

 

⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️     70e7030     ➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️

 

و یا.. 

 

⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️     66e7030     ➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️

 


 

دو تاس.

هر کدومُ دوست میداشتید و افتخار دادید میتونید موقع ثبت نام استفاده کنید. 

سلامت. شاد و موفق باشید. 

 سلام دوستان من مدتیه این برنامه رو نصب کردم اولشـموجودیم خیلی کم اضافه میشد اما به مرور که برنامه رو برای دیگران ارسال کردم موجودی حساب داره بالا میره .بد نیست امتحانکنیک  کد معرف من  ۹۰۶۰۴۰۰ میباشدـممنون

سلام برنامه آینده ی درخشانی داره و بادیگر برنامه ها از جمله آپ و...سود پرداخت میکنه اگر کد معرف از برزیل ایران(آبادان) خواستید۰۹۱۶۵۱۱۷۲۶۰ را وارد کنید.دم همگی گرم بوس بوس

سلام 7030 رو نصب کنید و کد معرف رو mahdi1718 بزنید

7030 خیلی عالیه بهتر از همه اپلیکیشن هایی که موجودن

با درآمد برای خود خریدار. شارژ بسته ایترنت قبوض بیمه ها بلیط هواپیما ...

سود بخود شما بر می گرده

کد معرف: kambiz99999

لذت برید از استفاده 7030

باهفتادسی شارژ بخرین و سود هفتاد درصدی کسب کنین

 

کدمعرفabc1300

سلام دوستان برنامه رو نصب کنید. 

خیلی عالیه. شما کم کم درآمدتان زیاد میشه 

کد معرف» ircoder

سلام دوستان 7030نصب کنید خیلی خوبه کد معرف من az8636045

کد معرف ورود به برنامه :  909070

سلام دوستان من بتازگی این اپلیکیشن رو نصب کردم و بهتون پیشنهاد میکنم

شما هم ازش استفاده کنید

ممنون میشم اگه بعنوان کدمعرف s2743 رو استفاده کنید تا در کنار هم سود ببریم

کد 67086 را وارد و سود کسب کنید

سلام

سلام اولا بنده حتی این هفتاد سی رو حتی نصب نکردم فقط پیامو رو خوندم آتیش گرفتم همه جا حقمونو اینجوری مطالبه کنیم والا خیلی خوبه دوما یارو اومده بانک پول گذاشته یا خونه زمین ماشین پیش خرید کرده سرمایش از دست رفته حالا نصب یه برنامه چی ازتون کم می‌کنه بخدا قسم من هیچ سودی نمی‌برم ولی اینو مطمنم جلوی پای این آدما خیلی سنگ اندازی کردن یا خیلی از شما میگین سود برگرده به حالت قبلی بازم مطمنم اینارو به شرکت های هرمی یا گلد کوییست متهم کردن یا خیلی چیزای دیگه اگه شما راست میگین این برنامه رو چهارتا جوون نخبه درست کردن که دمشون گرم فقط ببین چه درصد از پولی که تو کشور ما داره جابجا میشه رو برملا کردن درسته کلاهبرداری نیست ولی میشه سودشو به مردم اختصاص داد اگه ما حتی شده سودی نبریم بخدا فقط کار درست و عقلانی رو حمایت کنیم ای خدا چرا مردم ما اینجورین خدایا فکر مارو عوض کن ماچقد بد شدیم یاعلی

دوستان در قسمت  کد معرف هیچ کسی رو نزنید چون او سود می کنه لطفاً کد۱۴۰۰ رو بزنید تا بیشتر بهتون پول بده من خودم امتحان کردم واقعیه

 

 

کیف پول من یهو صفر شد .....کلاهبرداریه 🤐🤐🤐🤐

هیچ جا هم نمیشه پیگیری کرد 

چیکارکنم حالا

سلام برای کسب درآمد بیشتر از این کد معرف استفاده کنید و ۲۰۰ امتیاز دریافت کنید: e20007030

سلام دوستان خسته نباشی من تازه این برنامه نصب کردم امکانات واقعا خوبه لطفا کد مهرف منو هنگام ورود بزنی ha28055

ممنون میشم

سلام دوستان برنامه بانکی هست مشخصه که کلاه برداری نیست اگه خاستید کد معرف منو بزنی در کنار هم سودی داشته باشیم ممنونha270270

سلام دوستان برنامه بانکی هست مشخصه که کلاه برداری نیست اگه خاستید کد معرف منو بزنی در کنار هم سودی داشته باشیم ممنونha270270

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی